Whatsapp


Etichette

HISTORI PSIKOLOGJI LETERSI SHQIPE SHKENCA POLITIKE BIOLOGJI QYTETARI SOCIOLOGJI DREJTESI ESE ARGUMENTUESE JURIDIK PEDAGOGJI GJEOGRAFI EDUKATE SHOQERORE DIDAKTIKE BAZAT E FINANCES SHKRIM AKADEMIK FINANC BANK LETERSI BOTRORE GJUHE SHQIPE MATEMATIKE HISTORI SHQIPRIE SHKENCA JURIDIKE ANALIZE VEPRASH EDUKIM FIZIKE PSIKOLOGJI EDUKIMI ESE UNIVERSITETI POEZI MENAXHIM FINANCIAR MJEKESI KIMI PARAPSIKOLOGJIA EKONOMI INFORMATIKA ESE LETRARE MENAXHIM BIZNESI NJOHURI PER MEDIANIAN TRASHGIMI KULTURORE Anatomi ESE FILOZOFIKE GAZETARI INFERMJERI MENAXHIM TURIZEM SHKENC TOKE E DREJTA NDERKOMBETARE PUBLIKE HISTORI BOTRORE POLITIKAT E SIGURIS KOMBETARE E DREJTA E PRONES Histori e Mendimit Politik ALL POST AUDITIM BANKAR BAZAT E DEMOKRACISE DHE TE DREJTAT E NJERIUT ESE SHKENCORE FILOZOFI HISTORI ARTI HISTORI E EKONOMIS SHQIPTARE LETERSI MENAXHIM NDERTIMI MIKROEKONOMI POEMA PSIKOLOGJI REHABILITIMI BJOLOGJI EDREJTA E MJEDISIT FJALE TE URTA LEKSIONE AUDITIM MARDHENIA ME PUBLIKUN MASTER SHKENCOR Marrëdhënie Ndërkombëtare PSIKOLOGJI KESHILLIMI PSIKOLOGJI SHKOLLE SINTAKS TEORI E MARDHENIEVE NDERKOMBETARE ANGLISHT EDUKIM MUZIKORE ESE ANGLISHT ESE INFORMUESE GJUHE INFERMIERI KERKIM SHKENCOR METODAT E EDUKIMIT EMPIRIK METODIKE ARITMETIKE PSIKOLOGJI ZHVILLIMI TEKNOLOGJI INFORMACIONI TRASHGIMI KULTURORE EUROPIANE APLIKIM KOMPJUTERIK BUJQESI ESE HISTORIKE ETIKA E TE USHQYERIT GUIDE TURISTIKE HIGJENE HYRJE NE PSIKOLOGJI INFORMATIK ISMAIL KADARE LETERSI PER FEMIJE MENAXHIM KLASE MESIMDHENIE ORGANET E MARDHENIEVE NDERKOMBETARE PSIKOTERAPI SOCIOLOGJI EDUKIMI pyetjet e Licences ANALIZE sHARL BODLER Dituri natyre E DREJTA KUSHTETUESA EDUKIM FIZIK EDUKIM PER KARRIER KSHILLA SHTATZANIE LIBRA LEXO-SHKARIKO LOGJIKE MATURA SHTETERORE MBROJTJE DOKTORRATURE MIGJENI MUZIKE POLITIK ARSIMORE POLITIKA NE BE PSIKOLOGJI E ZBATUAR NE MESIMDHENIE RECENSION TEME DIPLOME hist

Funksioni numerik ne fushen e ekonomise


Ne shume studime ekonomike perdoren konceptet kerkese dhe oferte, te cilat ne lidhje me nje produkt te caktuar varen nga cmimi perkates i produktit. Ne pikepamje ekonomike, keto koncepte shprehin keto prirje te pergjithshme.


Nje cmim i ulet i nje produkti rrit kerkesen ne kuptimin qe konsumatoret kane interes per perdorimin e tij. Per kundrazi, nje cmim i larte nxit prodhuesit per te rritur prodhimin . Kjo e dhene ben qe prodhuesit dhe konsumatoret te reagojne ne menura te ndryshme ndaj ndryshimit te cmimit. Matematikisht keto prirje shprehen me anen e funksioneve K(x) dhe S(x), te cilat quhen funksioni i kerkeses dhe funksioni i ofertes. Keto funksione mund te paraqiten edhe grafikisht. Ne mjaft raste eshte e pershtatshme qe cmimi te vendoset ne boshtin e ordinatave, ndersa kerkesa K ose oferta S vendosen ne boshtin e abshisave
Ne figuren e meposhtme, grafiket e kerkeses dhe te ofertes jane vendoshur se bashku ne te njejtin sistem koordinativ. Veme re se keta grafike priten ne piken E. Ne kete pike, lerkesa dhe oferta jane te barabarta. Pika E quhet pika e ekuilibrit. Ne kete pike, sasia e mallit prodhohet me cmimin x0 dhe shitet me te njejtin cmim.
Supozojme se ne nje caste te caktuar cmimi x1 i produktit eshte me i madhe se ky cmim x0.                  Vihet re se sasia e prodhuar eshte me e madhe se kerkesa. Ne menyre praktike, kjo e dhene shprehet me krijimin e stoqeve (sasi te pashitura te produktit). Kjo ben qe prodhuesit te nderpresin prodhimin ose te ulin cmimin, masa keto qe e terheqin tregun drejt ekuilibrit.           Ne menyre te ngjashme, kur cmimi i tregut x2 eshte me i ulet se cmimi i ekuilibrit x2 kerkesa e tejkalon oferten. Kjo e dhene ben qe cmimi te kete prirje te ngrihet, duke e cuar ne kete menyre trgun drejt ekuilibrit

Post più popolari

KERKO DETYREN TENDE